Subject: Kauge 6 teavitus päästeametile
From: "Tiit Kirsipuu" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 17:17:22 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tuleohutusalase töö teostamisest teavitamine

2.09.2009 viis Põhja-Eesti Päästekeskuse insenertehnilise büroo
juhtivinspektor Ardon Kaerma läbi paikvaatluse Tallinnas, Kauge tn 6
(Nõmme linnaosa) elamus ja fikseeris objekti tuleohutusalase olukorra
(paikvaatluse protokoll lisatud manusena). Paikvaatluse tulemusena
tuvastati objektil mitmeid tuleohutusalaseid puudusi, mille kõrvaldamisega
on Korteriühistu Kauge 6 jõudumööda tegelenud.

Ühe puudusena tuvastati tookord elamul ehitusprojekti järgsete
tuletõkkeakende puudumine.

Käesoleval aastal teostati elamus nõutud tuleohutustöö. Elamus on
korteritesse 1,2,5,6,9,10,13 ja 14 paigaldatud Viking Window AS poolt
toodetud puidust tuletõkkeaken DK88 EI30. Korterelamu tehnilise projekti
kohaselt on nimetatud korterites (sise)nurga aken tähistatud tähisega TTA
tulepüsivusega E30. Paikvaatluse protokolli kohaselt ei vastanud nimetatud
aknad nõutud tulepüsivusklassile ja tuli välja vahetada.

Korteriühistu soovib taotleda linnalt tuleohutustoetust Päästeameti
ettekirjutuse kohaselt vajalike tööde rahastamiseks.

Kuna toetuse taotlemise protsess näeb ette, et taotlusele tuleb lisada
Päästeametile edastatud teatis või Päästeameti paikvaatlusel koostatud
dokumendi koopia, siis käesoleva kirjaga teavitame Päästeametit
tuleohutusalase töö teostamisest.

Lisame kirja manusena Päästeameti toonase paikvaatluse protokolli ja
tuletõkkeakende paigaldust kinnitava kaetud tööde akti nr 4/2024 koos
selle juurde kuuluvate lisadega (joonised, fotod, toote toimivuse püsivuse
sertifikaadid jms).

Lugupidamisega

Tiit Kirsipuu

Juhatuse liige

Korteriühistu Kauge 6,

registrikood 80188489