Subject: Avalikud üritused piirivöndis
From: Natalja Mjatšina <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 12:00:34 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

olen Narva-Jõesuu Huvikeskuse esindaja, kes osaliselt tegeleb ka 
Narva-Jõesuu Linavalitsuse ürituste korraldamise lubade meenetlemisega. 
Varem  ürituste korraldajad ise saatsid PPAle teavitused avaliku ürituse 
kohta ja PPA esitas otse nendele täiendavad nõuded. Kas nüüd KOV ise peab 
võtma teiega ühendust. Kõik Narva-Jõesuu üritused toimuvad piirivöndis ja 
mõned öisel ajal. Vastavalt Piirireziimi eeskirjale IV. osa § 52 52. Kõik 
isikud peavad piirivööndis elluviidavast tegevusest teavitama Politsei- ja 
Piirivalveametit vähemalt 72 tundi enne tegevuse toimumist, kui nende 
tegevus võib takistada välispiiri valvamist või häirida piirirahu. 
Tegevusest teavitamisel esitatakse Politsei- ja Piirivalveametile järgmised 
andmed: ………….
7) muu üritus või tegevus, mis võib takistada välispiiri valvamist või 
häirida piirirahu.

Teie kodulehel on leiatav selline info:

"Seejärel kohalik omavalitsus hindab taotlust ja vajadusel kaasab Politsei- 
ja Piirivalveameti, Päästeameti ja/või Tarbijakaitse ja Tehnilise 
Järelevalve Ameti loa kooskõlastamisse. Kui kohalik omavalitsus kaasab 
ametiasutusi, siis vaadatakse ürituse korraldamise taotluse üle ja antakse 
vajadusel omapoolseid soovitusi.»

Ootame vastust. Sured tänud

Natalja Mjatšina

+3725548673