Subject: Teade Telliskivi tn 60/4 ärihoone muudatusprojektist (EP211510)
From: "Mari Viilop" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: "Kaile Sander" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jul 2024 11:50:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

19.07.2024

Päästeamet Põhja päästekeskus

Teade Telliskivi tn 60/4 ärihoone muudatusprojektist (EP211510)

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud menetlusse Telliskivi tn
60/4 ärihoone muudatusprojekt.

Ehitusseadustiku § 11 sätestab ehitisele esitatavad nõuded, mis hõlmavad
ka ehitise tuleohutust. 07.04.2017 jõustunud Siseministri määrus nr 17
sätestab ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded ja nõuded tuletõrje
veevarustusele.

Päästeseaduse § 5 lg 1 p 8 kohaselt on päästekeskuse ülesandeks
ehitusseadustiku kohaselt esitatavale ehitus- või kasutusloa eelnõule
kooskõlastuse andmine või sellest keeldumine kümne päeva jooksul eelnõu
esitamise päevast arvates, kui ehitise suhtes on õigusaktiga kehtestatud
tuleohutusnõuded.

Eeltoodust tulenevalt palume päästeameti heakskiitu muudatusprojekti
tuleohutusnõuetele vastavuse osas hiljemalt 19. august 2024.

Muudatusprojekt on leitav:

http://ehitus.tallinn.ee/TPR_DOK/EP/EP211510/EP211510255153.asice

Lugupidamisega

Mari Viilop

menetleja

ehitusosakond

Tallinna Linnaplaneerimise Amet

[email-masked]

640 4702

Lugupidamisega

Mari Viilop

menetleja

ehitusosakond

Tallinna Linnaplaneerimise Amet

640 4702

[email-masked]