Subject: Tegevusloa taotlus Riia 128/1 Tartu
From: Marika Käggo <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 11:32:30 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Soovime taotleda asukohale Riia 128/1 tegevusluba rehabilitatsiooniteenuse 
ja erihoolekandeteenuse osutamiseks. Seoses sellega vajame Päästeameti 
tõendit, et tegevuskoht Riia 128/1 üldpinnaga 512 m2 vastab SHS § 66 
tuleohutuse nõuetele.

Palume Päästeametil viia läbi vajalikud toimingud ja  antud tõend väljastada 
ProVida Kliinik OÜ nimele.

Lisatud manuses taotlus ja korruse plaan.

Lugupidamisega

Marika Käggo

juht, pereterapeut

ProVida Kliinik OÜ

[email-masked]

tel +372 529 6266

Tähe 95, Tartu

www.provida.ee