Subject: Pöördumise vorm (Valdur Puusepp/Haapsalu Uksetehas AS)
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Aug 2024 11:30:51 +0300

Tere

Valdur Puusepp/Haapsalu Uksetehas AS on täitnud pöördumise vormi.

Teabenõude andmed

Asutus: Lääne Päästekeskus (Järva, Pärnu, Lääne, Hiiu, Saare ja Rapla 
maakonnad)

Pöördumise sisu: Tootmishoonel on kätte jõudnud piksekaitse täieliku 
kontrolli aeg. Kontrolli juhendmaterjalides 2.2 Kontrolli sagedus on öeldud, 
et piksekaitsesüsteemi kontrollimist peab juhtima piksekaitse spetsialist. 
Kes võib olla see spetsialist? Kas tal peab olema selle kohta ka vastav 
tunnistus? Kes oleks Päästeameti poolt aktsepteeritav spetsialist siin 
lähikonnas?

Teabenõudja kontaktandmed

Ees- ja perenimi / juriidilise isiku või asutuse nimi: Valdur 
Puusepp/Haapsalu Uksetehas AS

Postiaadress:

E-post: [email-masked]

Telefoninumber 5033975

Teabenõude täitmise viis

Digitaalselt