Subject: KÜ Angerja 9 tuleohutusseaduse rikkumine
From: "Grigori Kotljarov" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 06:08:39 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

Olen KÜ Angerja 9 juhatuse liige umbes kuu aega. Sain infot 
tuleohutusseaduse rikkumiste kohta eelmise juhatuse poolt.

Tuleohutusseadus kohustab gaasiseadmeid kasutava maja omanikku iga 4 aasta 
tagant puhastama suitsu- ja ventilatsioonikanaleid, samuti 
puhastama/kontrollima gaasiveeboilereid korstnaga ühendavaid torusid.

KÜ Angerja 9 juhatus ei ole seda seadusest tulenevat nõuet täitnud üle 10 
aasta.

2022. aastal juhtus meie majas õnnetus - vingugaasimürgitus 
gaasiveeboilerist. Üks võimalikest põhjustest on tuleohutusseaduse rikkumine 
juhatuse poolt.

Kas eelmisi juhatuse liikmeid on võimalik vastutusele võtta? Kui jah, siis 
kes saab seda teha?

Lugupidamisega
Grigori Kotljarov
KÜ Angerja 9, Tallinn juhatuse liige