Subject: Avaliku ürituse korraldamise luba, Kaiu öökino
From: "Eveli Truia" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 10:40:27 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Rapla Vallavalitsus andis 7. augustil 2024 haldusaktiga nr 13-4/2024/61-2
loa avaliku ürituse „Kaiu öökino“ korraldamiseks 20. augustil 2024.

Ürituse korraldaja Kolme Kandi Rahvamaja saatis 12. augustil 2024 Rapla
Vallavalitsusele kirjaliku palve muuta ürituse toimumise kuupäeva.

Ürituse toimumise aeg on 19. augustil 2024 kl. 21.00–24.00. Lisaks on
erinevalt 7. augustil 2024 Rapla Vallavalitsusele saadetud taotlusest
selgunud, et, et üritusel toimub alkoholi jaemüük.

Palun kirjalikku kooskõlastust ürituse korraldamise loa muutmiseks.

Tervitades

Eveli Truia

Rapla Vallavalitsus

spordi- ja tervisedenduse spetsialist

tel 5553 1785