Subject: Vääna-Jõesuu külas Vääna-Jõesuu puhkehoonete kompleksi maaüksuse ja lähiala üldplaneeringut muutva detailplaneeringu eelnõu (eskiislahenduse) avalik väljapanek ja avaliku väljapaneku tulemuste arutelu
From: "Kaisa Pagil" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Aug 2024 17:48:49 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Edastan Vääna-Jõesuu külas Vääna-Jõesuu puhkehoonete kompleksi maaüksuse
ja lähiala üldplaneeringut muutva detailplaneeringu eelnõu
(eskiislahenduse) avaliku väljapaneku ja selle tulemuste arutelu teate,
lisatud manusesse.

Vääna-Jõesuu külas Vääna-Jõesuu puhkehoonete kompleksi maaüksuse ja
lähiala üldplaneeringut muutva detailplaneeringu eelnõu (eskiislahenduse)
avalik väljapanek toimub 23.08.2024–23.09.2024 k.a. ja üldplaneeringut
muutva detailplaneeringu eelnõu (eskiislahenduse) avaliku väljapaneku
tulemuste avalik arutelu toimub 07.10.2024 kell 17.00 Harku vallamajas
(Kallaste tn 12, Tabasalu alevik).

Lugupidamisega

Kaisa Pagil
assistent

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 55539321
 <http://www.harku.ee> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald