Subject: Kahjujuhtum I40-156728/11-24
From: "Margarita Medjanaja" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Aug 2024 14:49:21 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

BTA kindlustusvõtja Tartu Linnavalitsus (reg. kood 75006546) teavitas
BTA-d 06.08.2024 aset leidnud tulekahjust aadressil Vaksali tn 14, Tartu
linn. Deklareeritud andmete kohaselt süttis pikselöögi tõttu
valvesignalisatsiooni seade.

Tuginedes kindlustustegevuse seaduse § 219 lg 1 p-le 1 ja § 218 lg 2 p-le
2 ja lg-le 3 palume informeerida, kas sündmus on Päästekeskuses
registreeritud ja mis oli Päästekeskuse menetlusbüroo arvamuse kohaselt
tulekahju põhjuseks?

Teave on vajalik kahjujuhtumi asjaolude kindlakstegemiseks ning otsuse
vastuvõtmiseks kindlustushüvitise osas.

Lugupidamisega

Margarita Medjanaja

Kahjukäsitleja

AAS „BTA Baltic Insurance Company” Eesti filiaal

tel +372 5686 8668

BTA koduleht  <http://www.bta-kindlustus.ee/> www.bta.ee  klienditugi +
372 5686 8668

  _____

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev e-kiri ning selle juurde kuuluvad manused
sisaldavad konfidentsiaalset infot, mis on saatja ärisaladus. Juhul, kui
olete sõnumi saanud eksituse tõttu, palun informeerige sõnumi saatjat
koheselt, kustutage käesolev sõnum ning selle juurde kuuluvad manused.
Ärge tehke sõnumist koopiat, levitage seda ega säilitage sõnumit ning
selle juurde kuuluvaid manuseid.
Käesoleva sõnumi või selle osa kasutamine, sellest koopia tegemine,
levitamine, avalikustamine või säilitamine, kui see sõnum ei ole teile
mõeldud, on keelatud!