Subject: Küsimus seoses kinnistu Küütri 7, Tartu evakuatsiooniga
From: <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Sat, 17 Aug 2024 10:41:00 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

 Kirjutan seoses kinnistu Küütri 7, Tartu  evakuatsiooniga. Omame äripinda 
Küütri 7 ärihoone keldrikorrusel ja meie evakuatsiooni varuväljapääs avaneb 
kinnistu Küütri  7 hoovi.  Hoovist väljapääs Rüütli tänavale on läbi 
kinnistu Rüütli 5 värava. Kahjuks on värav suletud lukuga juba pikemat aega 
Rüütli 5 kinnistu omaniku  poolt.  Kuna ka kinnistu Rüütli 5a poolt on 
evakuatsioon ja päästetehnika ligipääs raskendatud, siis soovime teada, kas 
kinnistu Rüütli 5 värava sulgemine lukuga on õiguspärane? Oleme mures seoses 
klientide evakatsiooni võimalusega ja päästetehnika ligipääsuga . Antud 
olukord kestab juba pikemat aega ja kinnistu Rüütli 5 omanik sellega 
tegeleda ei soovi. Kinnist Rüütli 5 halduriks ja üheks omanikuks on Aleksanr 
Akulenko . Kontakttelefon: 527 0779

Lugupidamisega

Roland Sutt

Rockafeller Oü juhatuse liige

Tel . 50 82601