Subject: Sportland Kõrvemaa Rattamaraton 22.09.2024
From: <[email-masked]>
To: PPA Põhja <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Aug 2024 21:43:55 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Edastan Sportland Kõrvemaa Rattamaratoni kooskõlastuse.

Võistlus toimub 22. september 2024 Kõrvemaa Matka- ja Suusakeskuses ja
Kõrvemaa avatud matkaradadel.

Lisainfo ürituse kohta leiab
<https://sport.sportlandkorvemaa.ee/rattamaraton/#first> SIIT.

Taotlus on edastatud Anija valda.

Ette tänades,

Gisela Needrit

56957333

sport.korvemaa.ee

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> 	 Virus-free.www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>