Subject: Päring
From: "Sveta Veedla" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 07:43:45 +0300

T�HELEPANU! Tegemist on v�ljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

tere hommikust,

�

Meie poole pöördus G4S klient Estonian Label House O�œ objekti asukoht 
Õpetajate 5 Ahtme linnaosa, küsimusega- � 19.08.2024 � oli objektile 
väljasõitnud Päästekomando, kuna rakendus ATS süsteem, millele reageeris G4S 
ekipaaž.

Estonian Label House O�œ juhatuse liikme sõnul Dmitri Proshuta, neil ei ole 
kehtivat lepingut 112�  häireedastusteenusele, mille alusel tule signaalile 
sõidaks välja Päästekomando.

Palun võimalusel � informeerige meid, Päästekomando kohale sõitmise alust 
19.08.2024 kella 10:21 ajal.

�

�

Parimate soovidega ja ette tänades

�

�

Sveta Veedla

Müügijuht-kliendihaldur

Ärilahenduste divisjon

�

G4S Eesti AS Ida piirkonna esindus

Jõhvi kontor

Puru tee 1

41532 Jõhvi

GSM +372 525 2470

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

G4S, An Allied Universal® Company

 <http://www.g4s.ee/> www.g4s.ee

�

�

�

�

�

�

�

E-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud vaid 
adressaadile isiklikuks kasutamiseks.
E-mail may include confidential information intended solely for the personal 
use of the addressee.