Subject: Re: TÄNAVA AJUTISE SULGEMISE LOA TAOTLUS
From: "Alexey" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Aug 2024 13:00:46 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Palume taotlus uuesti kooskõlastada. Taotleja andmed olin ekslikult valesti 
märgitud.
Sai muudetud.

Lugupidamisega,

Alexey Korenevich

+372 53463381

чт, 22 авг. 2024 г. в 11:27, Päästeamet <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

PÄÄSTEAMET

Tere!

Teile on saadetud Päästeameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument 
TÄNAVA AJUTISE SULGEMISE LOA TAOTLUS , mis on registreeritud 22.08.2024, 
numbriga 7.2-7.4/5475-1.

Kontaktinfo

E - R 8.15-17.00, R 8.15-15.45
aadress: Raua 2, 10124 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 628 2000