Subject: Küsimus tuleohutuse vaatenurgast
From: "Karen Katri Voll" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 16:50:45 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Kastre Vallavalitsusel on mure ühe Roiu alevikus oleva korteri ning
sealsete elanikega. Meie sotsiaaltöötajad on korteris käinud ning
tuvastanud meie meelest üsna ohtliku korteri ja kuna tegemist
kortermajaga, siis on see elamine ohuks ka teistele korteriomanikele.
Nimelt on korter maast-laeni täis erinevaid „asju“, mille osas omanik
väidab, et neid on talle väga vaja. Sotsiaaltöötaja pöörduski minu kui
keskkonnakorralduse peaspetsialisti poole, et ehk on jäätmeseaduses mõni
pügal, mis aitaks. Kuna omanik neid „asju“ jäätmeteks ei tunnista, siis ei
ole minul keskkonnaalaselt seal tegutsemiseks otseselt võimu. Samas
leiame, et tuleohutuse vaatest on tegemist väga halva olukorraga.

Seetõttu pöördungi teie poole – kas Päästeametil oleks antud olukorras
võimu omanikele selgitada, et selline asjade ladustamine ei ole ohutu?

Lisan kaasa ka mõned fotod olukorrast.

Lugupidamisega,

Karen Katri Voll

Kastre Vallavalitsus
keskkonnakorralduse peaspetsialist
Tel 5341 4205