Subject: Palume tegevuse kooskõlastust: 22.09.24 saunatelk Narva linnas, Joaorus
From: "Marko Torm" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 12:19:19 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Austatud päästeameti esindaja.

Rakvere Maraton MTÜ koostöös Narva linnaga korraldab 22.09.24 kell 
12.00-17.00 Narva linnas Joaorus avalikud sauna sessioonid. Paigaldatakse 
saunatelk (7,5 X 6 m) ja sauna sees olevat temperatuuri tõstetakse nelja 
kerise abil. Köetakse küttepuudega. Sündmusega tähistatakse Narva saamist 
Sügispealinnaks.

Korraldusmeeskonnas 4 inimest, tule kustutamiseks vajalikud vahendid kaasas. 
Tegevus läbi räägitud nii Narva linna kui Narva Arendusega, kelle maja 
territooriumil tegevus toimub. Sündmus osalejatele tasuta. Ootame päeva 
jooksul kokku kuni 100 külastajat. Korraldaja on tegevuse läbiviimisel 
kogenud.

Manuses avaliku ürituse loa taotlus Narva linnale ja telgi asukoha märgistus 
kaardil. Lisaks foto saunatelgist.
Palume kooskõlastada tegevus ja anda vajadusel juhtnööre, soovitusi 
turvalisuse tagamiseks.

Heade soovidega.

Marko Torm
Rakvere Maraton MTÜ
+372 533 64 289