Subject: Hoiatustrahv 223024212365
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 13:47:07 +0300

Tere

Politsei- ja Piirivalveamet on saatnud Teile hoiatustrahviteate. Trahviteade 
on digitaalselt allkirjastatud ja selle leiate .asice-formaadis kirja 
lisast.

Õigustatud isikule on trahviteade leitav veebilehel 
https://hoiatustrahv.politsei.ee, kus näete oma trahvi suurust ja saate 
trahvi ka kohe ära maksta.

Juriidilisele isikule, riigi või kohaliku omavalitsuse asutusele ning 
avalik-õiguslikule juriidilisele isikule registris avaldatud elektronposti 
aadressil saadetud dokument loetakse kättetoimetatuks, kui on möödunud 30 
päeva selle saatmisest.  Juriidilisele isikule, riigi või kohaliku 
omavalitsuse asutusele ning avalik-õiguslikule juriidilisele isikule 
trahviteate elektroonilisel saatmisel ei ole nõutav teate kaitsmine 
kolmandate isikute eest ning trahviteate kättesaamise kinnitamine.

Turvalist liiklemist

Politsei- ja Piirivalveameti
Ida prefektuur, teabebüroo
liiklusmenetlustalitus
Telefon: 612 3280