Subject: Taotlus Drivestonia epiloog 28.09.
From: "Margus Murakas" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Sat, 7 Sep 2024 09:53:27 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Soovime korraldada autosõiduüritust Drivestonia epiloog 28.09.2024a 
Leesi-Haralt Pudisoole riigiteedel nr 272 ja 271 kell 18:30-23:30 pikkusega 
8,6km.

Tee sulgemine kiiruslõiguks toimub vastavalt Eesti Autospordi Liidu poolt 
rallide korraldamiseks kehtestatud korrale. Riigiteede sulgemiseks on 
koostatakse liiklusskeem, mis on kooskõlastuse aluseks Transpordiametiga.

Meie üritusel lisakatse läbimise aega ei võeta, paremust ei selgitata ehk 
võistlust/võistlemist ei toimu. Teede sulgemine tagab ürituse ladusa ja 
turvalise korraldamise.

Pealtvaatajaid ei ole, reklaame ei paigaldata.

Palun kooskõlastust sõiduürituse läbiviimiseks.

Lugupidamisega,

Margus Murakas

5268005

M1 OÜ