Subject: Põlevmaterjali ladustamise plaan. Meeksi mnt 32, Räpina
From: "Ivo Piir" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Sun, 8 Sep 2024 09:03:49 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Saadan tutvumiseks põlevmaterjali ladustamise plaani.
Põlva maakond, Räpina vald, Räpina linn, Meeksi mnt 32
MPK Teenused OÜ valduses olev territoorium.
Põlevmaterjali ladustamise kaugusel hoonetest on aluseks võetud Siseministri 
määruses nr 14 ettenähtud põlevmaterjali ladustamise üldnõuet põlevmaterjali 
ladustamisel hoonest vähemalt 4 meetri kaugusele.
Arvestades ladustatava materjali suurt kogus  on territooriumil määratud 
kauguseks hoonetest 5 meetrit.
Territooriumil asuvate hoonete suhtes ei ole võimalik rakendada standardis 
EVS 812-4:2018 kehtestatud nõudeid ning enamik territooriumile rajatud 
hoonetest on rajatud standardi kehtestamise ajast varem.

Tervitades

Ivo Piir,
tuleohutusekspert
Tuleohutuskoolitused OÜ

tel 5215855