Subject: Probleem tuleohutusega Tartu linn, Leegi 1
From: Tarmo Säälik <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 19:13:41 +0300

Tere

Helistasin 24.09.2024 hommikul Teie inspektorile Keit Tõldsepp´le ja
rääkisin probleemist Tartu linn, Leegi 1.

Antud aadressil elavad isa ja poeg oma perega. Isa kipub oma teisel
korrusel olevat tuba üle kütma. Toas on kindlasti üle 40 kraadi sooja.
Olen ka ise antud aadressil kutsel käinud ja sellel korral oli ahi nii
kuum, et kätt ei suutnud selle vastas hoida hetkekski. Siis oli ka ahju
ümber ja ahju peal ladustatud põlevmaterjali (kastid jne). Poeg kardab, et
isa kütab maja üle ja paneb sellega ohtu nii enda kui ka teiste isikute
elu ja tervise kes seal majas elavad. Sellel pinnalt saavad alguse ka
tülid, kuhu peab politsei sekkuma. Äkki saaks keegi spetsialist selle
elamise üle kontrollida.

Lugupidamisega

Tarmo Säälik

Tartu politseijaoskond

Patrullitalitus

Patrulligrupp IV

Grupijuht

5427 0107; 77769

5559 4882