Subject: Tuleohutuskontroll
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 14:31:17 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Päästeameti esindajad!

Minu nimi on Anastasija, esindan ettevõtet Heikkinen OÜ. Oleme huvitatud oma 
objektide tuleohutuse kontrollist ja sooviksime teada, kas Teie amet pakub 
selliseid teenuseid.

Palun andke teada:

1.	Kas pakute tuleohutuse kontrolli teenust?
2.	Kuidas saab korraldada kontrolli läbiviimist?
3.	Mis on selle teenuse maksumus?

Ette tänades vastuse eest ja ootan Teie tagasisidet.

Lugupidamisega,

Anastasija Kubushkina

Heikkinen OÜ

+372 528 4100

[email-masked]

https://ecoslider.com/

https://www.facebook.com/heikkinen.estonia

www.polukarbonaat.ee <http://www.polukarbonaat.ee/>