Subject: Avaliku ürituse kooskõlastamine Narva linnas 7.12.24: Eesti Ööjooks
From: "Marko Torm" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 14:07:44 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Austatud Päästeameti esindaja.

Rakvere Maraton MTÜ, reg nr: 80311257, soovib 7.12.2024 viia Narva linnas 
läbi tervisespordi sündmust "Eesti Ööjooks - Narva Talv 2024".
2,5 km pikkusel linnaringil osalevad jooksjad, jalutajad ja kepikõndijad. 
Ürituse kestvus: 17.00-19.00.

Liikluskorralduse tagab Ramudden Eesti, osalejaid ja sõidukijuhte suunab: 
G4S.
Start ja finiš Fama keskuse ees. Võistluskeskus Fama keskuses.
Ootame osalema ligi 1000 inimest.

Avaliku ürituse loa taotlus on Narva linnale esitatud. Liiklusskeem manuses.
Palume päästjatel võtta sündmuse toimumine teadmiseks, anda vajadusel 
juhiseid ja võimalusel kooskõlastada ürituse läbiviimine.
Sündmuse peakorraldaja: Marko Torm, 533 64 289

Heade soovidega.

Marko Torm
Rakvere Maraton MTÜ
www.ööjooks.ee <http://www.xn--jooks-iuaa.ee>
+372 533 64 289