Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 09:10:49 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: "Libahundi jälg" sügisrogain

Toimumise aeg: alates 09.11.2024 kell 10:00 kuni 09.11.2024 kell 17:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Harku alevik, Kuu tn 2 ja Harku
terviserada

Ürituse korraldaja: MTÜ Aktiivikeskus, esindaja Tiiu Mägi, tel: 5028180;
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: MTÜ Aktiivikeskus, esindaja Tiiu Mägi, tel:
5028180

Liikluskorralduse eest vastutaja: Osalejate parkimine on kooskõlastatud
Harkus Kuu 2, Kuu 4 ja Kuu 6 asuvatel kinnistutel OÜ Astlanda Ehitusega

Tegemist on traditsioonilise aktiivse looduses liikumise üritusega Harku
terviseradadel, milleks on valikorienteerumise põhimõtetega meeskondliku
orienteerumismatka 6-tunnine sügisetapp.

„Libahundi jälg“ üritused on mõeldud erinevas vanuses ja treeningtasemega
elanikele (lapsed, noored, täiskasvanud, eakad), pakkudes erinevaid
võimalusi arendada tervisesporti ning looduses liikumist.

Üritusel võivad osaleda alaealised ning ürituse toimumispaika koguneb
rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald