Subject: FW: Üritus Tartu Kammivabrikus 19.10
From: Keit Tõldsepp <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 15:33:04 +0300

From: Martin Raid <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 8, 2024 3:02 PM
To: Keit Tõldsepp <[email-masked]>
Subject: Üritus Tartu Kammivabrikus 19.10

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Saadan kooskõlastamiseks 19.10 ööl vastu 20.10 (23:00-04:00) Tartu 
Kammivabrikus toimuva ürituse evakuatsiooniplaani koos 3D-visualiseeringuga 
(manuses). Korraldajaks on ProSolutions OÜ.

Täpsustused:

*	Pealtvaatajate seisukohad asuvad esimesel korrusel ja 2. korrusel. 2. 
korrusel ka üksikud istekohad kott-toolide näol, mis paiknevad hajutatult.
*	Mõlema backdrop kardina taga on 5 meetrit

Lugupidamisega
Martin Raid

+372 5697 3037
psmusicagency.ee <http://psmusicagency.ee>