Subject: Detailplaneeringu KSH eelhinnang arvamuse andmiseks
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 11:38:35 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Vastavalt Keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse §
33 lõike 6 kohaselt saadame Teile arvamuse andmiseks Peipsiääre vallas
Naelavere, Lahepera ja Toruküla külades päikesepargi ja selle lähiala
detailplaneeringu algatamise korralduse ja Lemma OÜ poolt koostatud
Peipsiääre vallas Naelavere, Lahepera ja Toruküla külades päikesepargi ja
selle lähiala detailplaneeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise
eelhinnangu.

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>