Subject: 7-1/23-15 Ettepanekute küsimine detailplaneeringu lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise hindamise programmi kohta, Tuuleala 6
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 13:33:00 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud koostöö tegijad!

Väike-Maarja Vallavolikogu 27.06.2024. a otsusega nr 86 algatati 
elektrituulikutest koosneva tuulepargi rajamise eesmärgil detailplaneeringu 
koostamine ja detailplaneeringu elluviimisega kaasneva keskkonnamõju 
strateegiline hindamine Väike-Maarja valla üldplaneeringuga määratud 
tuuleenergia tootmiseks põhimõtteliselt sobival alal nr 6.

Planeerimisseaduse § 81 lõike 1 ja Vabariigi Valitsuse 17.12.2015 määruse nr 
133 „Planeeringute koostamisel koostöö tegemise kord ja planeeringute 
kooskõlastamise alused“ § 3 alusel esitab Väike-Maarja vallavalitsus 
detailplaneeringu lähteseisukohad ja keskkonnamõju strateegilise hindamise 
programmi nende kohta ettepanekute saamiseks. Dokument on saadaval valla 
veebilehel, lingil https://v-maarja.ee/toos-olevad-detailplaneeringud 
Tuuleala 6 detailplaneeringu jaotises.

Oma pädevusvaldkonnast lähtuvad ettepanekud palume esitada hiljemalt ühe kuu 
jooksul Väike-Maarja vallavalitsuse e-posti aadressile [email-masked] või 
paberkandjal postiaadressile Pikk tn 7, Väike-Maarja alevik, Väike-Maarja 
vald, 46202 Lääne-Viru maakond.

Detailplaneeringu lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise hindamise 
programmi tutvustamine toimub 4. novembril algusega kell 17.00 
Sisekaitseakadeemia Väike-Maarja õppekeskuse aulas (J. Liivi tn 6 
Väike-Maarja alevik).

Lugupidamisega
Diana Seepter
Väike-Maarja vallavalitsus
329 5755
  <http://email.mg.v-maarja.ee/o/eJxEjr1OgzEMAJ8m2RrZifM3eKiAoStv4MTuDyICff3o8yPUge2G0-mO6_v6tcm7fcpuetptnV45lQglemVoDYY3xhp77gkb-CuPs7apHSdI7SPmOUVHbSlnGtnS8DeOEAkhRoSUAELHgTYIiQzPc5IjWJfwOCyR7UOCmV92v8vFDjdll14omGaoU3OhiqX00qSpI5DnbSg1ufTmN97sPn_METzhL7Xz8d_yD46_AQAA__8bgUIw>