Subject: Küsimus ukse lukustamise kohta
From: "Riinu Vaikne" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 16:25:41 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Mina olen Riinu, kirjutan Harku Lasteaiast ja olen selle maja juht. Minul, 
õigemini lapsevanematel tekkis küsimus ja otsustasin seda küsida otse 
allikast. Püüan võimalikult lühidalt küsimuse kirjeldada.

Lasteaiarühm, igal rühmal on eraldi oma sissepääsu uks lastele ja 
vanematele. Otsustasime töötajate ja laste turvalisuse eesmärgil, et laste 
puhkeajal so vahemikus 13.00-14.30 lukustame rühmade uksed. Lapsevanemad 
küsivad, kas see vastab ka tuleohutusnõuetele. Uks avaneb väljapoole, on 
avatav liblikaga ning ühes rühmas on maksimaalselt 20 last + 3 täiskasvanut, 
kes peaksid tulekahju olukorras väljuma. Uksel ei ole automaatikat ega 
ühendust ATSiga.

Tänan juba ette, kui leiate aega minu küsimustele vastata!

Parimate soovidega

Riinu Vaikne
Direktriss

Harku Lasteaed
Instituudi tee 5, Harku vald
+372 555 33 979
www.harkulasteaed.ee <http://www.harkulasteaed.ee>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wlIhbmxtXbeI_qjahj9uAMaIEBcZSB8TXKvYRsuXLVSoianUXWwxL9S5wAkvf2hf651a4JZXVGHVH5>