Subject: Pöördumise vorm (Andreas Rebane)
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jan 2025 10:38:12 +0200

Tere

Andreas Rebane on täitnud pöördumise vormi.

Teabenõude andmed

Asutus: Lõuna Päästekeskus (Jõgeva, Viljandi Tartu, Valga, Põlva ja Võru 
maakonnad)

Pöördumise sisu: Tere Tartu Ülikooli Kliinikumi C korpuse ATS tööprojektis 
on kirjas järgnevalt: Kui turvatöötaja jõuab 30 sekundi jooksul alates 
summeri rakendumisest aktsepteerida häireteate ATS keskseadme peal, hakkab 
edasi jooksma viiteaeg, mille jooksul häireteadet hoones ei edastata. Alates 
sellest vajutusest on aega hoones häire põhjuse selgitamiseks 9,5 minutit, 
peale seda rakendub tööle häireteade samal korrusel, kust ATS süsteem tööle 
rakendus. Viiteaja jooksul rakendused ja blokeeringud ei ole aktiivsed. 
(Väljavõte tööprojektist ) Täna on koostatud ATS rakendumiste maatriks 
sellise kujul, et kui turvamees jõuab 30 sekundi jooksul aktsepteerida 
häireteate, siis viivitatakse järgmiste süsteemide juhtimist 570 sekundit: - 
ventilatsiooni süsteemide väljalülitamist - tuletõkkeklappide sulgumist - 
Ülerõhu süsteemide rakendumist tamburites liftide ees - suitsueemaldus 
süsteemide rakendumist Kas Margo Lempu hinnangul on süsteemide rakendumiste 
viiteajad korrektselt projekteeritud ja programmeeritud? Kas Margo Lempu on 
ehk andnud kirjalikku erisuse, mis lubab sellisel kujul juhtida eelnevalt 
mainitud süsteeme ?

Teabenõudja kontaktandmed

Ees- ja perenimi / juriidilise isiku või asutuse nimi: Andreas Rebane

Postiaadress:

E-post: [email-masked]

Telefoninumber 53318690

Teabenõude täitmise viis

Digitaalselt