Subject: Roheline tn 11 dp vastuvõtmine ja avalik väljapanek
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 11:47:59 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Peipsiääre Vallavalitsus annab teada, et Peipsiääre Vallavalitsuse
10.12.2024 korraldusega nr 614 võeti vastu Roheline tn 11 kinnistu nr
2595704, katastritunnus 58701:002:0038, asukoht Kolkja alevik Peipsiääre
vald detailplaneering.

Roheline tn 11 detailplaneeringu avalik väljapanek toimub 23.01.2025 -
05.02.2025 a. Detailplaneeringu materjalidega on võimalik avaliku
väljapaneku jooksul tutvuda Peipsiääre valla kodulehel
https://www.peipsivald.ee/peipsiaare-piirkond ja Peipsiääre
Vallavalitsuses Tartu mnt 4, Alatskivi alevik.

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>