Subject: 7-2/405-31 Kolmas kooskõlastusring- Vaki külas Sõõrike farmi detailplaneering
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Dec 2024 14:14:52 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Asutus: Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus
Kuupäev: 20.12.2024
Kirja nr: 7-2/405-31

Kolmas kooskõlastusring- Vaki külas Sõõrike farmi detailplaneering

Vaki külas Sõõrike farmi detailplaneeringu täpsustamisest

Teavitame, et planeeringu seletuskirjas on eemaldatud LPG edasine kasutamine 
soojavarustuses ja tekst korrigeeritud ptk 5.6.5 lk 26.

Diiselkütuse mahuti ja biogaasiseadmed on kavandatud erinevatele kruntidele.

Diiselkütuse kasutamine on kavandatud krundil nr 1, nagu see oli/on 
kirjeldatud seletuskirja lk 18 teises lõigus: .. diiselkütuse hoiustamise 
summaarne kogus ei ületa ohtliku ehk C-kategooria ettevõtte ohtlikkuse 
alammäära vastavalt majandus- ja taristuministri 02.02.2016 määruses nr 10 
toodud künniskogustele.
Planeeringus ei ole võimalik määrata täpset kogust, kuna see kõik selgub 
projekteerimise etapis. Projekteerimisel on aluseks planeeringus sätestatu.

Biogaasijaama kompleks on kavandatud krundile nr 3 nagu see oli/on 
kirjeldatud seletuskirja lk 17 üheksandas lõigus ja lehekülje lõpus oli/on 
toodud välja tingimus: Planeeritud biogaasi tootmiskompleksis ei ole 
kavandatud tootmist sellises mahus, et seadmetes sisalduva biogaasi kogus 
oleks suurem ohtliku ettevõtte künniskogusest (viis tonni). Kuna biogaasi 
kogus jääb alla viie tonni, siis ei ole rajatava biogaasi tootmiskompleksi 
puhul tegemist ohtliku ettevõttega.
Planeeringus ei ole võimalik määrata täpset kogust, kuna see kõik selgub 
projekteerimise etapis. Projekteerimisel on aluseks planeeringus sätestatu.

Lugupidamisega

Reet Olev
vallaarhitekt
Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus
tel. 5622 4688
[email-masked]

  <http://email.mg.pparnumaa.ee/o/eJxEzrFOxDAMgOGnaTYq23GaZMhwAoZbeQMndu8qkbuqDTw_Qgzsv359l77fn4d82KcM0-uwfn0rzB44Oi0tQiJnBaPnJS8pZ3cvrFEp-ZDQc20tI3JTb1ZXBVkyua0QECMRICEHmgUasTCZVsUQw8TQb_O-y_H46iKzmet2nnKzl03L5F95RiapoSaP1lplaOrXiUH-uHOGNPl3d5TtsT4nhl3kHCbdxu9slMt_574L_QQAAP__4cNDzQ>