Subject: Päiksi tee 2 dp vastuvõtmine ja avalik väljapanek
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 11:46:49 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Peipsiääre Vallavalitsus annab teada, et Peipsiääre Vallavalitsuse
17.12.2024 korraldusega nr 642 võeti vastu Päiksi tee 2 kinnistu nr
1849104, katastritunnus 12601:001:0244, asukoht Alatskivi alevik,
Peipsiääre vald detailplaneering.

Päiksi tee 2 maaüksuse detailplaneeringu avalik väljapanek toimub
23.01.2025 - 05.02.2025 a. Detailplaneeringu materjalidega on võimalik
avaliku väljapaneku jooksul tutvuda Peipsiääre valla kodulehel
https://www.peipsivald.ee/alatskivi-piirkond ja Peipsiääre Vallavalitsuses
Tartu mnt 4, Alatskivi alevik.

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>