Subject: Era tn 2 ruumide kasutamine ilma kasutusloata
From: "Anna Klement" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 10:01:15 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Anname teada, et Era tn 2 ehitise laiendamiseks ja ümberehitamiseks on
28.12.2022 välja antud ehitusluba nr 2212271/24065. Ehitusloa saamise
aluseks olnud ehitusprojektiga kavandati hoonesse üksikelamu ja büroohoone
kasutamise otstarvetega ruumid. Käesoleva ajani ei ole ehitusloa järgsete
ehitustöödele kasutusluba taotletud.

Tartu Linnavalitsuse arhitektuuri ja ehituse osakonnas on 31.10.2024
algatatud haldusmenetlus riikliku järelevalve ettekirjutuse tegemiseks
Tartu maakond, Tartu linn, Tartu linn, Era tn 2 katastriüksuse omaniku
suhtes. Menetluse algatamise aluseks on aadressil Era tn 2 katastriüksusel
ehitusprojekti välised ehitustööd (büroohoone ruumidesse on rajatud
toitlustushoone ruumid) ning ruumide kasutamine ilma vastava kasutusloata.
Menetluse eesmärgiks on hoones avalike ruumide kasutamise peatamine kuni
vastava kasutusloa saamiseni ning ehitusprojekti väliste ehitustööde
võimalik seadustamine. Vastavalt menetluse algatamise teatisele, ei
peatata hoones avalike ruumide kasutamine juhul, kui esitatakse kasutusele
võetud avalike ruumide kohta koostatud elektripaigaldise kasutuseelse
auditi, ventilatsiooni õhuhulkade mõõdistuse ja vastava pädevusega isiku
poolt koostatud tuleohutusauditi, milledest peab nähtuma ehitise nõuetele
vastavus.

Pöörame tähelepanu, et vastavalt esitatud tuleohutusauditi hinnangule ei
vasta auditeeritud hooneosa (kelder, esimene ja teine korrus) olulistele
tuleohutusnõuetele.

Heade soovidega
Anna Klement
Tartu linnavalitsus | ehitusjärelvalve vanemspetsialist | 527 1815 |
tartu.ee