Subject: Tulekustuti kontrolli ja kontrolli tegevuse õiguse omandamise koolitus Politsei- ja Piirivalveametile
From: "Kristo Veetamm" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 12:46:01 +0200

Tere

Pöördun teie poole koolitusvajaduse küsimusega. Politsei-ja
Piirivalveametil on palju sõidukeid. Sõidukites olevaid tulekustuteid
tuleb kontrollida, seda nõuab seadus. Kontrolli tegemiseks on vaja
pädevust, et seda tohiks teha aga PPA sõidukitega tegelevatel isikutel see
pädevus hetkel puudub.

Seega ma küsin, kas Päästeamet viib läbi selliseid koolitusi ja saaks seda
pakkuda ka PPA-le ehk koolitada PPA töötajaid, et nad saaksid vajalikud
oskused ning õiguse tulekustuti kontrollimise protseduuri läbiviimiseks?

Koolitatavate arv: 8 (logistikud)

Tervitades

Kristo Veetamm

Koolitusspetsialist

Koolitus-ja arendustalitus

Politsei-ja Piirivalveamet

58870311

6123409