Subject: Andmepäring
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 10:24:04 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teile on saadetud dokument Sotsiaalkindlustusameti dokumendihaldussüsteemi 
kaudu.

Pealkiri: Andmepäring

Registreerimise kuupäev: 17.01.2025

Registreerimise number: 5.1-1/1747-1.

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates kuni , vastavalt .

Digitaalallkirjaga dokumendi avamiseks kasutatav DigiDoc tarkvara on tasuta 
kättesaadav ID kaardi kodulehelt  <http://installer.id.ee> installer.id.ee.

Kui olete kirja saanud ekslikult, siis palume anda sellest esimesel 
võimalusel teada kirja saatjale aadressil [email-masked] ja 
kustutada kiri koos kõigi lisatud failidega.

  <http://www2.rik.ee/delta/SKA_logo.png>

Paldiski mnt 80, 15092, Tallinn
Tel. (372) 612 1360
e-post: [email-masked]
 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee> www.sotsiaalkindlustusamet.ee