Subject: Tänukiri
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 11:01:20 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teile on saadetud SA Põhja-Eesti Regionaalhaigla dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument Tänukiri, mis on registreeritud 20.01.2025 numbriga 
5.6-3/520-1.

Kirja manuses olev dokument võib olla digitaalselt allkirjastatud ja/või 
krüpteeritud.
Dokumendi avamiseks peab arvutis olema DigiDoc programm.
DigiDoc on vabavara mille saate arvutisse tasuta alla laadida 
Sertifitseerimiskeskuse kodulehelt https://installer.id.ee/?lang=est.
Krüpteeritud dokumendi avamiseks on lisaks vajalik ID-kaart ja ID-kaardi 
lugeja.

SA Põhja-Eesti Regionaalhaigla
J.Sütiste tee 19, 13419 Tallinn
Telefon +372 617 1300
[email-masked]
 <http://www.regionaalhaigla.ee> www.regionaalhaigla.ee

  <http://www2.rik.ee/delta/PERH_logo.png>