Subject: FW: Eesti Töötukassa kirja edastamine
From: "Katrin Ehala" <[email-masked]>
To: "Vivian Uustal" <[email-masked]>
Cc: "Kristi Madissoo" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 10:03:25 +0200

Vivian

Palun registreeri see dokument Deltas ja suuna täitmiseks Kristi Madissoole.

Katrin

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, January 20, 2025 8:36 AM
To: Katrin Ehala <[email-masked]>
Subject: Eesti Töötukassa kirja edastamine

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Edastame Eesti Töötukassa kirja.

Lugupidamisega

Eesti Töötukassa

Digitaalallkirjaga dokumendi avamiseks kasutatav DigiDoc tarkvara on tasuta 
kättesaadav ID kaardi kodulehelt interneti aadressil: 
http://installer.id.ee.

_______________________________
<< KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS >>
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.