Subject: Rehabilitatsiooniteenuse pakkumiseks ruumida kontroll
From: "Epp Sussen" <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jan 2025 15:47:02 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

soovime Raplas, Ojaveere keskuses, hakata pakkuma ka
sotsiaalserehabilitatsiooni ja tööalaserehabilitatsiooni teenust.
Selleks on vajalik saada ruumide kohta nõusolek ka Päästeametilt. Kuidas
tuleks edasi tegutseda, kellega täpsemalt suhelda, et ruumid saaksid üle
vaadatud ning tagasiside antud. Toimetame aadressil Tallinna mnt 22 ning
maja omanik kuu alguses just uuendas kõik tuleohutusega seotud plaanid
ja dokumendid. Meie ise igapäevaselt kohapeal ei pruugi olla seega
tuleks kohtumise aeg varem kokku leppida.

Jäädes ootama edasisi juhiseid.

Kõike head,

Epp Sussen

teenuste koordinaator

tel: 5378507