Subject: Palume kooskõlastust sündmusele: Open Water Estonia-Käsmu 28.06.25
From: "Marko Torm" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: "Jaak Janno" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 21:11:42 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Austatud Päästeameti esindaja.

Rakvere Maraton MTÜ soovib korraldada Haljala vallas, Lääne-Virumaal, 
rahvaspordi sündmust "Open Water Estonia-Käsmu". Osaleb 100-150 inimest.
Avaliku ürituse loa taotlus esitatakse Haljala Vallavalitsusele. 
Avaveeujumise sündmus saab alguse Käsmu majaka sadamast 28.06.25 kell 14.00 
ja osalejate finiš on ettenähtud Võsu vetelpääste maja juures. Distantsi 
pikkuseks 3,5 km.

Sündmuse korraldamine on kooskõlastatud Eesti Ujumisliiduga. Osalejate 
eeldatav hulk on 100-150 inimest. Iga 50 osaleja kohta on korraldajal 
ettenähtud vähemalt 1 saatepaat/kayak vms, millele lisanduvad osalejate endi 
registreeritud saate paadid. Osalejal on kohustuslik ujuvpoi kasutus (vt 
manus), mille tagab korraldaja. Külma vee korral on suunis kalipso 
kasutamiseks, mis aitab vältida keha liigset jahtumist aeglasematel 
ujujatel. Erisused on lubatud Eesti Ujumisliidu liikmetele. Korraldaja 
kaasab priitahtlikku merepääste meeskondi ja tagab finišis esmase 
meditsiinilise teenindamise, sh kiirabibrigaadi olemasolu Rakvere Haiglast.

Palume Päästeametil võtta sündmuse toimumine teadmiseks ja vajadusel teha 
meile ettepanekuid ohtude minimeerimiseks sündmuse korraldamisel.
Loodame teie asutuse kooskõlastusele sündmuse läbiviimisel, mis on valla 
poolt eeltingimuseks avaliku ürituse loa väljastamisel.

Oleme tänulikud igakülgse koostöö eest sündmuse korraldamisel ja osalejate 
ohutuse tagamisel.

Sündmuse juhend siit: https://eestimaraton.ee/et/sundmused?competition_id=38 
<https://eestimaraton.ee/et/sundmused?competition_id=38&action=guide_by_id&guide_id=112> 
&action=guide_by_id&guide_id=112
Videokokkuvõte: https://www.youtube.com/watch?v=CRb6UrGr0Qc

Lugupidamisega.

Marko Torm
Rakvere Maraton MTÜ
www.ööjooks.ee <http://www.xn--jooks-iuaa.ee>
533 64 289