Subject: >>: Generaator,Virbi 2
From: "elia Lidia" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Sun, 2 Feb 2025 16:00:13 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Soovime paigaldada el.generaatori maja keldrisse.Taotlesime firmalt 
pakkumise ja saime vastust, et esialgu peaeb Päästeamet tegema 
nettekirjutuse kuhu saaks paigaldada.

Ootame Teilt vastust.

Lugupidamisega
KÜ Virbi 2
tel 5074598

Liidia Vuks

r

  _____

От: Lauri Pähkel <[email-masked]>
Отправлено: 14 сентября 2023 г. 8:50
Кому: [email-masked] <[email-masked]>
Тема: Vs: Generaator

Tere!

 Suhtlesin meie hooldepealikuga ja sain halva vastuse. Kuna tegemist on 
vanema kortermajaga, siis meie ei ole nõus paigaldama generaatorit ilma 
Päästeameti ettekirjutuseta. Uutel majadel ehitatakse spetsiaalsed ruumid 
juba sisse. Palun hankige Päästeameti ette kirjutus ja siis saame edasi 
minna.

Lugupidamisega:

Lauri Pähkel

  _____

 <https://www.stokker.ee/pakkumine/proboonus-mutrite-eest>