Subject: Tegevusluba
From: Ragne Kärner-Neevits <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 13:25:15 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere
Soovin alustada Kaspri talus, Tartumaal, Kambja vallas Lastelaagri 
püsitegevust. Eelmine aasta tegin päevase, enda jaoks kontroll laagri ja see 
möödus ilma vahejuhtumiteta.
Püsilaagri jaoks on vaja ametliku tegevusluba, mille üks osa on päästeameti 
luba.
Kaspri talus on toidutootmine väikses mahus ja sellega seoses kõik paberid 
korras. Laagri majutus  plaani kohaselt tuleb glämping telkides või hetkel 
ka kaalukausil konteiner majutus.Majutus tuleb eraldi seisvale maa alale, 
tootmisest kaugemal.
Millised oleks vajalik varustus esemed  peale tulekustuti , kui konteiner 
majutus ,siis suitsuanduri.
Kas on vaja ka täita mingeid pabereid selle loa saamiseks.
Luba palun MTÜ Kõike kaunist, laagri juhendaja Ragne Kärner-Neevits

Kõike kaunist
Ragne Kärner-Neevits