Subject: Avaliku ürituse teavitus ES Time Tsooru Rahvaralli 2025
From: "ES TIME" <[email-masked]>
To: PPA Lõuna <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>,Häirekeskus <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Feb 2025 22:36:51 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Teavitan Teid, et 15.02.2025 toimub Võrumaal, Antsla valla ja Võru valla 
teedel autospordiüritus ``ES Time Tsooru Rahvaralli 2025``. Seoses antud 
üritusega on liikluskorraldus ajutiselt mõnel lõigul muudetud. Edastan teile 
liikluskorralduse skeemid. Politsei, pääste ja kiirabi sõidukitele tagame 
vaba läbipääsu vajaduse korral. Antud üritus on kooskõlastatud kohalikes 
omavalitsustes ja Transpordiametis. Üritusel on olemas esmaabi teenust 
pakkuvad ettevõtted.
ÜLDKAART : 
https://eventhos.com/en/event/antsla-rahvaralli-2025/maps/share/9e2182e3-01b6-485b-9d8b-7396f087058a?signature=c691b8e36b744326477a281bbc5d47ecff94db8d9d0c82ba5b55847ad6970819

Lugupidamisega
ES Time OÜ
Erko Sibul
tel. 53476515