Subject: Palume kooskõlastada saunakultuuri sündmuse läbiviimine Narva-Jõesuus 3-4.05.25
From: "Marko Torm" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Sat, 8 Feb 2025 13:48:53 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. Päästeameti esindaja.

Rakvere Maraton MTÜ viib 3-4.05.25 Narva-Jõesuu linnas, jõeäärsel puhkealal, 
läbi saunakultuuri edendamise sündmust "Eesti Saunakultuuri meistriklassid".
Ürituse läbiviimine on kooskõlastatud Narva-Jõesuu linnaga ja avaliku 
ürituse loa taotlemisele eelnevalt soovime kooskõlastada ürituse 
korraldamist Teiega.

Kuulame soovitusi ja juhindume turvalisuse tagamisel teie tähelepanekutest.

Kohapeal on kaks suurt saunatelki, 4-5 kümblustünni ja 5-6 mobiilset muud 
sauna (valdavalt haagistele ehitatud saunad). Alkoholi sündmusel ei müüda ja 
3.05 kell 22.00 - 4.05 kell 9.00 on alal mehitatud valve (G4S). Alal on 
esmaabi med.kohver ja kaasatud on priitahtlikud päästjad, kes aitavad 
jälgida ja tagada sündmuse ohutust.

Avalikkusele on ala avatud 3.05.25 kell 13.00-20.00 ja 4.05.25 kell 
10.00-18.00.
Kohapealne kontakt ja sündmuse eest vastutav: Marko Torm, 533 64 289

Heade soovidega.

Marko Torm
Rakvere Maraton MTÜ
saunakultuur.ee <http://saunakultuur.ee>
+372 533 64 289