Subject: Seoses EV 107 perepäev korraldamisega on Tõrva linnas muudetud ja piiratud oluliselt liiklust
From: Tõnu Jaansalu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kairi Ruus" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Valga Haigla" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Ivar Lupp" <[email-masked]>, "Janar Koemets" <[email-masked]>, "Merle Vatter" <[email-masked]>, "'Raul Tammela'" <[email-masked]>, "Sander Karu" <[email-masked]>
Cc: "Heli Otti" <[email-masked]>,Tõrva Vallavalitsus <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 13:37:18 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

EV 107 perepäev 24.veebruaril 2025

Palume kooskõlastada ja info liikluse piiramisest edastada seotud
isikutele

24.veebruarli 2025 toimub Tõrva linnas EV 107 perepäev. Kuna üritused
toimuvad kesklinnas, on muudetud ja piiratud

oluliselt liiklust.

Kogu info on manuses

Palume mõistvat suhtumist ja ootame osa võtmast erinevatest üritustest

Lugupidamisega

Tõnu Jaansalu

Tõrva Vallavalitsus

vallamajanduse osakonna juhataja

+372 515 6243

+372 766 5312