Subject: Kaitseliidu Pärnumaa maleva õppused 22.02 ja 01.03
From: <[email-masked]>
To: Pärnu Linnavalitsus <[email-masked]>, "Tori Vallavalitsus" <[email-masked]>, "Saarde Vallavalitsus" <[email-masked]>,Häirekeskus <[email-masked]>,PPA Lääne <[email-masked]>,PÄA Lääne <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Feb 2025 08:48:54 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kaitseliidu Pärnumaa malev teatab riigikaitseliste õppuste kavandamisest 
Pärnu linna ning Tori ja Saarde valla territooriumidel 22. veebruaril ja 1. 
märtsil 2025.

Kavandatavate õppuste asukohad on:

•             Tori vallas Eametsa külas;

•             Pärnu linnas Papsaare külas ning Saugamõisa ja Kase tänava 
lähistel;

•             Saarde vallas Väljakülas.

Väljaõppealade kaardid ja muu info on lisatud failides.

Tervitades

Karmen Vesselov

KL Pärnumaa maleva

teavituse ja tsiviil-sõjalise koostöö spetsialist

Tel. 53009256 / 717 9509

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.