Subject: Köstri 15 päästejuhtum
From: "Age Annus" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Feb 2025 10:44:59 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kolmapäeval, 19. veebruari pärastlõunal tehti väljakutse Viljandi linna 
aadressile Köstri tn 15. Kohaletulnud päästjad avasid jõumeetodil ühe 
trepikoja ukse.

Pöördun korteriühistu esindajana, et uurida juhtumi tagamaid ja väljakutse 
põhjust.

Hetkel tundub, et tegemist on ülereageerimisega, kuna ukse oleks saanud 
vajadusel kiirelt avada ka võtmega, teavitades sellest korteriühistu 
esindajat või naabreid. Ukse jõuga avamisel on tekitatud korteriühistule 
varaline kahju ning eesmärk on see välja nõuda (alusetu) väljakutse teinud 
isiku(te)lt.

Lugupidamisega

Age Annus
KÜ Köstri 15 juhatuse liige
Tel 527 2622