Subject: Puuduv veevõtukoht ja selle kontrollakt
From: "Andres Tamman" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Sat, 1 Mar 2025 13:34:38 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Pöördun Teie poole seoses päästeameti veevõtukohaga, mida ei ole
kantud avalikule kaardile ja mille osas puudub ka rajamise järgselt
teostatud kontrolli akt. Nimetatud hüdrant asub Tartumaal, Kambja
vallas, Laane külas, Loojangu 11 kinnistul. Päästeamet käis kohapeal
kontrolli teostamas 17.10.2022, kuid kontrolli kohta ei ole tänava
teehoolduse ja puurkaevu ning veetrassi valdaval Loojangu MTÜ-l, kelle
eestvedamisel veevõtukoht rajati, vastavat akti. Kontrolli teostamise
tõestuseks on olemas pildi ja videomaterjal. Antud akt ning hüdrandi
puudumine avalike veevõtukohtade kaardilt on takistavaks asjaoluks
piirkonnas elamute kasutuslubade taotlemisel.
Palun väljastada minule kui Loojangu MTÜ juhatuse liikmele vastava
kontrollakti koopia ning kanda veevõtukoht kaardile.

Parimatega
Andres Tamman
Loojangu MTÜ

53427399
[email-masked]