Subject: Alatskivi alevikus Päiksi tee 2 detailplaneeringu kehtestamine
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: PEIPSIÄÄRE VALLAVALITSUS <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 11:27:29 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Peipsiääre Vallavalitsus annab teada, et Peipsiääre Vallavalitsuse
18.02.2025 korraldusega nr 63 kehtestati Päiksi tee 2 kinnistu nr 1849104,
katastritunnus 12601:001:0244, asukoht Alatskivi alevik Peipsiääre vald
detailplaneering.

Kehtestatud planeeringuga on võimalik tutvuda aadressil:
https://planeeringud.ee/#/planning/detail/30113877

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>