Subject: Kolkja alevikus Roheline tn 11 dp detailplaneeringu kehtestamine
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Cc: PEIPSIÄÄRE VALLAVALITSUS <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 11:30:40 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Peipsiääre Vallavalitsus annab teada, et Peipsiääre Vallavalitsuse
18.02.2025 korraldusega nr 64 kehtestati Roheline tn 11 kinnistu nr
2595704, katastritunnus 58701:002:0038, asukoht Kolkja alevik Peipsiääre
vald detailplaneering.

Kehtestatud planeeringuga on võimalik tutvuda aadressil:
<https://planeeringud.ee/#/planning/detail/30102668>
https://planeeringud.ee/#/planning/detail/30102668

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>