Subject: küsimus
From: "Arsen Vardanjan" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 14:08:45 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Tahaks täpsustada kehtivad ohutusnõuded. Kas on lubatud hoida 30%
maaküte etanooli lahuse (nt 25L suletud mahuti) või kontsentraati (96,6%
etanool, suletud mahuti) kortermaja tehnoruumis (ruum on ventileeritav,
tehnoruumis on ventilatsiooniseade, soojuspump + sõlm, elektrikilp +
side rack)?

Heade koostöösoovidega,

Arsen Vardanjan

KVJ hooldusspetsialist

AS Pristis
Lõõtsa 12, Tallinn 11415
Telefon +372 644 1552
Mobiil +372 56252287
e-mail: [email-masked]
www.pristis.ee