Subject: nõustamine ja kontrolli läbiviimine
From: "kooli5b" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 10:41:53 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Meie korteriühistu soovib Päästeameti spetsialisti abi.

1. Soovime, et teie ameti spetsialist kontrolliks meie maja kõigi korterite 
üldist tuleohutust - suitsuandurite korrasolekut ja õiget asukohta; 
ebaseaduslikult ehitatud kamina ohutuks tegemist.

2. Soovime nõustamist millised tulekustutid sobiks paigaldada meie maja 
trepikodadesse ja kus oleks sobiv koht nende paigaldamiseks.

3. Soovime, et teie spetsialist vaataks üle ja annaks nõu, et kas ja kuidas 
saaksime kasutusest välja jäänud endise katlamaja ruumid muuta 
varjumiskohaks.

Lugupidamisega

Kooli 5b, Pärnu
Tel. 55680610
Mati Sõber KÜ juhatus