Subject: Avaliku ürituse luba - Varnja laat 26.04.2025
From: MTÜ Peipsi Tulevik <[email-masked]>
To: PPA Lõuna <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>, "TRANSPORDIAMET" <[email-masked]>,PEIPSIÄÄRE VALLAVALITSUS <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 14:10:42 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks avaliku ürituse toimumise 26.aprillil 2025 Varnja 
külatänaval kl 9-15.00.

Laat toimub Varnjas Kesk tänaval Varnja vanausuliste palvelast kuni Varnja 
sadamani ning liiklus suletakse kl 6-15.00. Ümbersõit Vestnitsa tänava 
kaudu.

Parkimine küla sissesõidul Tartu suunalt Varnja kaupluse kõrval oleval 
heinamaal. Varnja sadamahoone kõrval oleval haljasalal parkimine 
laadakauplejatele.

Kirjale lisatud ajutine liikluskorraldusskeem ning Peipsiääre valla avaliku 
ürituse kooskõlastamise taotlusvorm.

Lugupidamisega,
Herling Mesi | Marko Mesi
MTÜ Peipsi Tulevik